Garantie:
De handgemaakte producten van Studio Bieb worden met de grootste zorg en liefde gemaakt. Mocht een product kapot gaan of gebreken vertonen, mits goed gebruikt en volgens de handleiding, binnen een redelijke verwachte levensduur, dan kun je contact opnemen met Studio Bieb. Er zal dan gekeken worden naar een passende oplossing. Dit geldt ook voor de andere producten, mits goed gebruikt. Er zal dan contact worden opgenomen met de leverancier. 


Studio Bieb behoudt zich het recht voor artikelen eventueel te laten repareren, vervangen of (gedeeltelijk) te crediteren. 
Op ritsen en druksluitingen wordt maximaal 3 maanden garantie gegeven. 

 

Schade:
Mocht een product beschadigd aankomen, neem dan direct contact op met Studio Bieb, binnen de termijn van 3 werkdagen na levering van de bestelling. Na deze periode kan ik niet meer garanderen dat schade vergoedt wordt. Ik kan vragen om foto’s van de schade of om het artikel retour te sturen ter beoordeling. Hierna zal er natuurlijk gezocht worden naar een voor ons beiden goede oplossing. 
Garantieartikelen pas retour zenden nadat er contact is geweest met Studio Bieb, deze verzendkosten zullen niet worden vergoed. 

 

Toch niet tevreden? :
Mocht je niet tevreden zijn met de service en/of producten dan hoort Studio Bieb dat graag. Hiervoor kun je een mailtje sturen naar: vrolijk@studiobieb.nl We zullen dan op zoek gaan naar een passende oplossing. Immers willen we allemaal vrolijk zijn met een bestelling van Studio Bieb.
Leidt dit niet tot een oplossing?  Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.